Podkategorie

Asortyment

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez Nas towary są nowe i posiadają półroczną lub roczną gwarancję.

Towary podlegające reklamacji :

  • Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
  • Niezgodność otrzymanego towaru z zamówieniem
  • Uszkodzenie w transporcie (reklamację będą uznawane tylko z protokołem szkody sporządzonym przez przewoźnika)

Reklamowany towar prosimy wysyłać do Nas z formularzem reklamacji do pobrania pod tym adresem. Wysyłki proszę dokonać na adres INTER-KOP ul. Kolejowa 307, 05-092 Sadowa. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem. Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni (w przypadku reklamacji poza granicami kraju, okres może się wydłużyć) od momentu dostarczenia reklamacji. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub towaru po gwarancji, Kupujący pokrywa koszty naprawy towaru oraz przesyłki zwrotnej.

Zwrot zakupionego towaru

Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym INTER-KOP towaru bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy.

Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów.

Skutki zwrotu

Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest konieczność zwrotu przez Państwa towaru nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia. Nasz sklep zwróci Państwu pieniądze bez zbędnej zwłoki i nie później niż 7 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.

Zgłoszenie zwrotu

Aby skorzystać z prawa zwrotu (odstąpienia) należy:

  1. Należy wypełnić oświadczenie wraz z numerem konta na które mamy zwrócić pieniądze i dołaczyć je do zwracanego przez Państwa towaru: (pobierz wniosek).
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura).
  4. Dołączyć do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej dane kontaktowe do siebie (dla szybszej identyfikacji przesyłki/zamówienia).
  5. Bezpiecznie zapakować paczkę.
  6. Niezwłocznie nadać paczkę, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy (INTER-KOP ul. Kolejowa 307, 05-092 Sadowa).

Warunki przyjęcia zwrotu

Zwrot przyjmiemy wtedy, gdy:

  • Produkt nie nosi widocznych śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony
  • Produkt nie był kopiowany
  • Produkt będzie kompletny
  • Do produktu zostanie dołączony dowód zakupu
  • Klient zgłosi zwrot w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu
  • Klient zwróci produkt nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia
  • Przesyłka zwrotna będzie dostarczona do nas na koszt Klienta i nie będzie przesyłką za pobraniem (w takim przypadku przesyłka nie zostanie odebrana)

Dla bezpieczeństwa sugerujemy aby zwracane towary odsyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej jedynie gdy ich wartość jest poniżej 200 zł .

Zwrot pieniędzy

Pieniądze zwracamy przelewem na rachunek bankowy z którego nastąpiła wpłata w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru. W przypadku gdy płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie wykonany na kartę.

W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@inter-kop.pl

Data: 15-05-2022

INTER-KOP.PL

logo.jpeg