Nowe Produkty

Nowe produkty

REGULAMIN

/ Informacje ogólne /

Właścicielem sklepu internetowego Inter-Kop jest firma "Inter-kop" Krzysztof Żebrowski, NIP: 118-003-96-93 z siedzibą pod adresem: ul. Mickiewicza 10, 05-092 Łomianki, będącym jednocześnie biurem obsługi klienta oraz miejscem odbioru osobistego towaru.

/ Regulamin sklepu /

  • Po złożeniu oferty prosimy o niezwłoczne wypełnienie sposobu wysyłki lub skontaktować się z nami.
  • W przypadku zmiany zapisanych już danych prosimy o kontakt mailowy.
  • Wysyłane przez Naszą firmę paczki są odpowiednio zabezpieczane.
  • Współpracujemy z firmą kurierską, która umożliwia Naszym klientom monitorowanie swojej paczki - wszystkie przesyłki są ubezpieczone
  • Nie udzielamy gwarancji na części używane!


/ Regulamin Zakupów /

Wszelkie nazwy, oznaczenia, numery katalogowe, znaki firmowe, są własnością producenta i podano je w celu identyfikacji towaru.

  • Potwierdzasz, iż zapoznałeś się z warunkami stosowania części i materiału.
  • Fakturę należy traktować jako wezwanie do zapłaty. Zastrzega się własność rzeczy sprzedanej, do czasu uiszczenia ceny (art.589-591 K.C.)
  • Odsetki za nie terminowość płatności naliczane będą wg art. 454 K.C. gdzie datą zapłaty należności jest data wpływu środków pieniężnych na rachunek wierzyciela.
  • Do czasu nadania przesyłki. towar jest własnością Sprzedawcy.
  • Klient otrzymuje maila, o przekazaniu zamówienia do weryfikacji. Następuje sprawdzenie zamówienia pod kątem ilościowym, cenowym, magazynowym. Po weryfikacji złożonego zamówienia, Kupujący otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do pakowania, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. W chwili otrzymania przez Kupującego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do pakowania dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Kupującego towarów.
  • Gwarancja na części wynosi okres 6 miesięcy, słownie (sześć miesięcy) licząc od daty faktury.
  • Gwarancją są objęte wyłącznie wady produkcyjne (fabryczne).
  • Kupując przedmioty w sklepie Inter-Kop, firma nie odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne. Zwrot towaru możliwy jest w terminie 14 dni, od dnia wystawienia dokumentu Tylko dla Osób Fizycznych, nie dotyczy to Firm i Przedsiębiorstw. Towar zwracany nie może mieć oznak montażu lub użytkowania, musi być w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.
  • Pozycje ze statusem "zamówienia indywidualne" i "zamówienia u dostawcy pod klienta". NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI

  • Gwarancja Hydromotorów, Zwolnice i Pomp Hydraulicznych:

Gwarancja Hydromotorów, Zwolnice i Pomp Hydraulicznych: Gwarancja uznawana jest tylko wtedy, gdy użytkownik wymieni oleje oraz filtry hydrauliczne, a następnie wyczyści zbiornik hydrauliczny. Natomiast w przypadku pomp hydraulicznych, Podłączenie pompy oraz uruchomienie maszyny musi być za pomocą zegarów pomiarowych (manometr). We wszystkich przypadkach gwarancja uznawana jest tylko wtedy, gdy montuje dane elementy serwis autoryzowany (dotyczy także zwolnicy).



/ Płatności /

 DOSTAWA NA TERENIE POLSKI

Płatność elektroniczna przed odbiorem zamówionego towaru (płatność z góry).

Płatność za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl.

Serwis Przelewy24 umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu internetowego. Decydując się na tę opcję płatności, automatycznie zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24.pl.

Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Lista banków obsługiwanych przez serwis Przelewy24.pl

Serwis Przelewy24.pl posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz opiera się na szyfrowaniu SSL, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

Zapłaty z góry możesz dokonać za towar dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej lub w przypadku wybrania podczas składania zamówienia opcji Click&Collect – płatność online / wpłaty na konto i odbiór w sklepie.

Płatność przy odbiorze - pobranie

Wybierając formę płatności przy odbiorze, za zamówione towary zapłacisz gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki lub, w przypadku odbioru osobistego; gotówką, kartą, blikiem w sklepie stacjonarnym INTER-KOP pod adresem:

Krzysztof Żebrowski INTER-KOP, ul. Kolejowa 307, 05-092 Sadowa.

OWS DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

Ogólne warunki sprzedaży, gwarancji, reklamacji i zwrotów

(dalej nazwane OWS) dla klientów nie będących konsumentami korzystających ze sklepu

I. Postanowienia ogólne

1. Sprzedawcą jest Krzysztof Żebrowski INTER-KOP. z siedzibą w Dziekanowie Leśnym ul.

Mickiewicza 10, 05-092 Łomianki, NIP 118-003-96-93. Klienci mogą się kontaktować pod nr tel. 22 751

30 01 oraz mailowo: sklep@inter-kop.pl

2. OWS są integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem Sklepu, których akceptacja

jest warunkiem skutecznego zawarcia umowy sprzedaży.

3. Zamówienia można składać za pośrednictwem:

a) Konta założonego po wypełnieniu formularza na stronie Sklepu, za pomocą którego Klient

wybiera produkt umieszczając go w koszyku, a następnie potwierdza złożone zamówienie

wybierając opcję,Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Klient otrzymuje od Sklepu emaila z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu potwierdzenia

zamówienia od Klienta, Sklep rozpocznie realizację zamówienia.

b) Poczty elektronicznej: wysyłając zamówienie na adres e-mail: sklep@inter-kop.pl

c) Telefonicznie pod numerem: (22) 751 30 01

4. W kwestiach nie uregulowanych w OWS obowiązują postanowienia regulaminu sklepu dostępne na

stronie internetowej https://inter-kop.pl/pl/content/3-regulamin-sklepu

II. Warunki sprzedaży

1. Klientowi nie będącemu konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.

2. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sklep ma prawo ograniczyć dostępne sposoby

płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od

wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

3. Z chwilą wydania przez Sklep produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego

konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty

lub uszkodzenia produktu. Sklep od tej chwili nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub

uszkodzenie produktu.

4. Referencja OEM informuje ale nie gwarantuje, ze część pochodzi od oryginalnego producenta maszyny

lub części.

5. W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient nie będący konsumentem

obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli

stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać

wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

6. Do Klienta nie będącego konsumentem nie mają zastosowania postanowienia dotyczące rękojmi.

7. Do Klienta nie będącego konsumentem odnośnie gwarancji mają zastosowania postanowienia zawarte

poniżej.

III. Warunki gwarancji:

1. Gwarancja jest udzielana tylko w przypadku, kiedy zakupiony asortyment jest zastosowany zgodnie z

przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany.

2. Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne.

3. 3. Gwarancja nie obejmuje:

a) uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia

eksploatacyjnego, korozji oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych

elementów w szczególności: elementów układów jezdnych, kierowniczych, napędowych.

b) Uszkodzeń mechanicznych, nieprawidłowej eksploatacji oraz stwierdzonych napraw

dokonywanych przez użytkownika oraz użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem

c) w przypadku zakupu niepełnego zestawu naprawczego piasty/skrzyni/dyferencjału/przekładni

redukcyjnej oraz braku wymiany pozostałych elementów współpracujących na nowe nieużywane

GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE z powodu możliwości wystąpienia awarii układu, które mogą nastąpić

na skutek destrukcyjnego oddziaływania innych eksploatowanych do tej pory elementów.

d) Gwarancje nie obejmuje szkód wyrządzonych nieprawidłowym działaniem podzespołu.

4. Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot

równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, badania

diagnostyczne itp.

5. Warunkiem wszelkich roszczeń gwarancyjnych jest dostarczenie Krzysztof Żebrowski INTER-KOP

zgłoszenia reklamacji, faktury zakupu (kopia), karty gwarancyjnej (dotyczy wyrobów na które jest

wydawana), poświadczenie autoryzowanego warsztatu lub stacji diagnostycznej o zaistniałej wadzie

oraz dostarczenie części reklamowanej w uzgodniony z działem reklamacji sposób.

6. Gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu. Rozpatrzenie reklamacji następuje po

dokonaniu ekspertyzy przez producenta.

7. Okres rozpatrywania reklamacji – 14 - 90 dni roboczych od otrzymania reklamowanej części (wynika

on z terminów narzuconych Krzysztof Żebrowski INTER-KOP

8. Zwrot wpłaconych pieniędzy nie później niż do 14 dni roboczych od uznania reklamacji. Towar wadliwy

zostanie wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość

ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

9. W przypadku zakupu niepełnego zestawu naprawczego to na kliencie spoczywa obowiązek

udokumentowania i przedstawienia Gwarantowi wymiany pozostałych elementów zależnych na nowe

wolne od wad oraz dopasowanie do parametrów wymienionego niepełnego zestawu naprawczego.

10. W w/w warunków gwarancji wyłącza się następujące podzespoły lub zespoły podzespołów z uwagi

na odrębne Warunki Gwarancji dostarczane w odrębnej karcie gwarancyjnej, wynikające z

przeznaczenia obostrzeń montażu oraz niezbędnych czynności eksploatacyjnych:

- Pompy hydrauliczne

- Motory hydrauliczne

- Rozdzielacze hydrauliczne

- Turbosprężarki

Gwarancji podlegają właściwie zainstalowane, pracujące w normalnych warunkach eksploatacyjnych,

kompletne zamknięte podzespoły, których nie można sprawdzić bez prób ruchowych w szczególności

przekładnia jazdy z hydromotorem, reduktor obrotu z hydromotorem, łożysko obrotu. Okres gwarancji na

wymienione nowe towary wynosi 6 miesięcy. Pojedyncze elementy wyżej wymienionych podzespołów nie

podlegają gwarancji.

11. Gwarancja obowiązuje wyłącznie bezpośredniego klienta, t.j. klienta, który dokonał zakupu w Sklepie

12. Dla ważności gwarancji niezbędne jest przedstawienie protokołu montażu podpisanego przez

uprawnioną i wyspecjalizowaną do dokonania danej czynności jednostkę.

13. Na kliencie ciąży ciężar udowodnienia wymiany elementów współpracujących, jeżeli ze względu na

specyfikę swojego działania niewymienione mogły być przyczyną nieprawidłowego funkcjonowania lub

awarii reklamowanej części, a jeżeli elementy współpracujące mogą mieć wpływ na awarię klient powinien

na swój koszt dostarczyć je do gwaranta.

14. Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną chłodnicy klient ma obowiązek odesłać razem z reklamowaną

chłodnicą korek zbiornika wyrównawczego , do reklamacji silnika jazdy wymagane jest odesłanie

reklamowanego silnika razem z wkręconymi w niego nyplami.

15. Gwarant ma prawo oczekiwać od klienta dodatkowych informacji w szczególności faktur zakupu

części elementów eksploatacyjnych, zdjęć, filmów, protokołów montażu, odpisu wskazań przyrządów

serwisowych.

16. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń części elektrycznych spowodowanych nieprawidłowym

montażem lub nieprawidłowym działaniem układu elektrycznego.

16a. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Gwarant wzywa klienta w sposób

pisemny do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie

dodatkowego terminu Gwarant jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie

towaru. Opłata ta jest równa aktualnie obowiązującej stawce za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście

siedziby Gwaranta naliczanej za każdy miesiąc przechowania. Gdy należność za składowanie przekroczy

wartość składowanych towarów Gwarant jest uprawniony do utylizacji składowanych towarów na koszt

Klienta.

17. Gwarancja zakłada domniemanie sprawności działania części.

18. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów w terminie 14 dni od wezwania do ich uzupełnienia

skutkuje nieważnością gwarancji.

19. Gwarant ma prawo obciążyć klienta kosztami poniesionymi w związku z prowadzeniem procedury

reklamacyjnej gdy roszczenie okaże się bezzasadne, w szczególności kosztami:

- transportu

- ekspertyzy

- magazynowania

- utylizacji

20. Decyzja Gwaranta odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną.

21. Wszelkie wymienione części stają się własnością gwaranta.

22. Gwarancja nie obejmuje prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z

awarią produktu.

23. W przypadku istotnej naprawy lub wymiany okres gwarancji nie biegnie od nowa.

24. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd w Warszawie według prawa polskiego.

25. Krzysztof Żebrowski INTER-KOP ponosi odpowiedzialność tylko za szkody wyrządzone umyślnie.

IV. Reklamacje niewynikające z warunków gwarancji

1. W przypadku wysyłek firmą spedycyjną odbiorca zobowiązany jest sprawdzić jakość i stan

dostarczonego towaru w obecności kuriera firmy spedycyjnej. Jeśli w przesyłce stwierdzi uszkodzenie

sporządza protokół szkody, który wraz z listem przewozowym i kopią faktury jest podstawą do

reklamacji.

2. Po 24 godzinach od dostarczenia przesyłki reklamacji jakościowych nie przyjmujemy.

3. Reklamacje ilościowe powinny być zgłoszone do biura sprzedaży w ciągu 24 godzin od otrzymania

przesyłki na poniższy adres:

Krzysztof Żebrowski INTER-KOP, 05-092 Łomianki ul. Mickiewicza 10 Tel/Fax 227513001

4. W przypadku odbioru własnego wymagane jest dokładne sprawdzanie ilościowe i jakościowe

towaru na miejscu i natychmiastowe zgłaszanie ewentualnych zastrzeżeń.

V. Zwroty niewłaściwie zakupionych części

1. W wypadku pomyłki Klienta (w wyborze modelu, złym wskazaniu potrzebnych części, wycofania się

Klienta itp.) istnieje możliwość zwrotu przed upływem 14 po uprzednim uzgodnieniu ze

sprzedającym oraz na zasadzie : „TOWAR ZA TOWAR”.

2. Części na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

3. Części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi.

4. Po upływie 14 dni zwrotów nie przyjmujemy.

5. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie do działu reklamacji kopii dokumentu zakupu,

protokołu zwrotu oraz dostarczenie na własny koszt zwracanej części, nieuszkodzonej i w

oryginalnym niezniszczonym opakowaniu.

6. Jeżeli zwrócony towar jest trudny do zidentyfikowania, ze względu na brak wyżej wymienionej

dokumentacji Sprzedającemu przysługuje prawo do jego utylizacji po 30 dniach od otrzymaniu towaru.

7. W wypadku odmowy przyjęcia zwrotu, Klient jest obowiązany do odbioru towaru na własny koszt, jeżeli

towar nie zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Sprzedawca wzywa Klienta w sposób pisemny

do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie

dodatkowego terminu Sprzedawca jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne

przechowywanie towaru. Opłata ta jest równa aktualnie obowiązującej stawce za 1m2 powierzchni

INTER-KOP magazynowej w mieście siedziby Gwaranta naliczanej za każdy miesiąc przechowania. 

Gdy należność za składowanie przekroczy wartość składowanych towarów Sprzedawca jest uprawniony do utylizacji

składowanych towarów.

INTER-KOP, 01-09-2020 r.

Krzysztof Żebrowski

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.